Gå til hoved indhold

Projektets formål er, gennem et fælles børne- og læringssyn, at skabe, udvikle og etablere gode og inkluderende læringsmiljøer, hvor der er deltagelsesmuligheder for alle børn.

Alle skoler har som en opstart på projektet fået et oplæg om Børne- og læringssyn. Skolerne er forskellige steder i deres arbejde med børne- og læringssyn og vil derfor også komme til at arbejde med forskellige projekter. Projekterne bliver valgt på baggrund af en udarbejdet statusbeskrivelse baseret på, hvor de enkelte skoler er i deres arbejde med inklusion, børne- og læringssyn, mellemformer m.m. Projekterne bliver ligeledes en del af skolens strategiske handleplan.

Kontakt os

Vil du vide mere om Frederikshavn kommunes aktiviteter under projekt Den Mangfoldige Folkeskole, så kontakt:

Birthe Rømer Thulstrup

E-mail: bitu@frederikshavn.dk