Kurser og møder

Her finder du aktuelle kurser, webinarer og møder, som er tilknyttet Den Mangfoldige Folkeskole. Kurser og webinarer udbydes og afvikles i samarbejde med videncentret Den Mangfoldige Folkeskole. Længere kurser og diplommoduler findes længere nede på siden.

Kurser og webinarer er åbne for alle kommunalt ansatte i kommunerne tilknyttet projekt Den Mangfoldige Folkeskole.

Kontakt Ann Reichstein (adr@ucn.dk) ved UCN act2learn, hvis du har brug for hjælp med tilmelding eller spørgsmål til et af arrangementerne.
Kursus til lærere i 4.-9. klasse

Lær om praksisfaglighed sammen med dine elever

På kurset får du besøg i din undervisning og oplever, hvordan den praksisfaglige dimension kan være en del af dagligdagen. En praksisfaglig tilgang giver flere elever en vej til forståelse af fagene, for når der arbejdes praktisk med fagenes teori, bliver fagsprog og undren bragt i spil.

Diplommoduler

Få styrket dine pædagogiske kompetencer

Som ansat i en nordjysk folkeskole har du mulighed for at tage et diplommodul indenfor det pædagogiske område gratis hos UCN act2learn. Det er en oplagt mulighed for at få ny viden og for at styrke dine kompetencer.

Materialer fra kurser og møder

Leder du efter et oplæg, en særlig kontakt eller andet fra et kursus, webinar eller møde?

Eller har du lyst til at se eller gense et webinar?

Ann Dyreborg Reichstein

Salgsassistent