Netværket LederLAB: Nytænkende netværksmulighed for skoleledere

Netværkets mål er at inspirere og understøtte ledelsesgrundlaget for visionen om øget inklusion, trivsel, fællesskaber og læring blandt børn i folkeskolen.
Det er gratis at deltage for skoleledere i Region Nordjylland

Hvis kombinationen af Verdensmål, inkluderende børnesyn, Regenerativ Skoleledelse og netværk vækker din interesse, så er LederLAB helt sikkert noget for dig. Tanken bag LederLAB er at skabe rammerne for et netværk, hvor skoleledere (på alle niveauer) mødes og i fællesskab bliver inspireret af nye tendenser, oplæg, diskussioner, workshops og samskaber nye takter.

Udover det vil netværket være kendetegnet ved et samarbejde med såvel bæredygtige som væredygtige lokaliteter, der i sig selv er inspirerende og bidrager til nye perspektiver inden for regenerativ skoleledelse.

Netværksaktiviteter

I 2024 afholder vi en række LederLABpå forskellige lokaliteter og med forskelligt indhold rundt om i Region Nordjylland. I foråret afholder vi de første LederLAB på to lokaliteter, og vi håber på tilslutning til en “runde 2” i det tidlige efterår 2024.

Du kan deltage i et eller to af forårets LABs - det vælger du helt selv. Afsættet vil være det samme, men indholdet og rammen for dagen tilpasses lokalitetens faciliteter.

Forud for hvert LederLAB vil der blive fremsendt materiale, du kan lade dig inspirere af. Her på siden og på LinkedIn kan du holde dig orienteret om LederLAB's aktiviteter

Forårets LederLAB netværksmøder

LederLAB er gratis for alle folkeskoler i Region Nordjylland. Der er fuld forplejning på dagene.

Sagt og skrevet: Inspiration om regenerativ ledelse og beslægtede fænomener

I nedenstående "sagt og skrevet" får I et indblik i, hvad vi skal snakke om i netværket LederLAB. Du kan også bruge det som forberedelse til første netværksmøde.

Henrik Søndergaard Nielsen

Projektleder